Merhabalar 1 ana vds sunucum var ve bu sunucuyu yeni aldığım sunuculara tüm verilerini kopyalatıp kullanıyorum acaba bu sağlıklı mı sunucunun çalışmasında bir yavaşlık veya sorun yaratır mı?