E-ticaret yapanlar bakabilir mi?
11
●260
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 21-02-2024, 21:31:23eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz yeni girmedik 7 senedir sektördeyiz aylık 1 milyon ciromuz var fakat %90 ı kapıda ödeme. Söyledikleriniz strateji yada bir fikir değil bildiğimiz şeyler ☺ beyin fırtınası yaparız belki birinden mantıklı bir fikir çıkarda uygularız yada kendi stratejisini paylaşır. - 21-02-2024, 21:32:19Acemi işi derken? Tam anlayamadım kapıda ödeme yapanlarmı acemi?arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2024, 21:33:33aylık 1 milyon liralık ciro yapan bir beyinin fikir araması takdire şayan bravo.aşmışsınız sizkuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2024, 21:36:20Müşteriye yansıtıyoruz ücretsiz kargo baremine ulaşsa bile + olarak kapıda ödeme ücreti ekliyoruz. Sabit bir ücretide yok ama ortalama ürün fiyatlarına göre bir bedel yazıyoruz. Bunun dışında kargolarda ordan komisyon kesintisi yapıyor ve aşırı yükseltmişler yani sipariş tutarına göre artıyor. Buda zaten müşteriyi online yada havale ile ödemeye itiyor ek bir ürün alıyor en azından o ücret yerine. İlk defa alışveriş yapanda o ücrete katlanıyor yapacak birşey yok. Ancak kapıda ödeme kargo ücretsiz gönderim yapanlr var nasıl yapıyor anlamıyorum bende 🤔
- 21-02-2024, 21:40:01
- 21-02-2024, 22:05:54Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Hocam sektörde değilim ancak şöyle bir yöntem olabilir mi acaba, işinize müşteri kitlenize uygun mudur bilemiyorum.
Havale/Kart ile ödeme kargo ücretsiz
Kapıda ödeme +50 TL kargo ücreti yansıtılır, tarzında
