Müşteriye yansıtıyoruz ücretsiz kargo baremine ulaşsa bile + olarak kapıda ödeme ücreti ekliyoruz. Sabit bir ücretide yok ama ortalama ürün fiyatlarına göre bir bedel yazıyoruz. Bunun dışında kargolarda ordan komisyon kesintisi yapıyor ve aşırı yükseltmişler yani sipariş tutarına göre artıyor. Buda zaten müşteriyi online yada havale ile ödemeye itiyor ek bir ürün alıyor en azından o ücret yerine. İlk defa alışveriş yapanda o ücrete katlanıyor yapacak birşey yok. Ancak kapıda ödeme kargo ücretsiz gönderim yapanlr var nasıl yapıyor anlamıyorum bende 🤔