eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu işe giren zaten ilk iş kargo ücretini düşünüyordur pazerlama konusunda.en uygun firma ile anlaşıyordur.bu sektörde en önemli şey zaten kargo.ürün 100 lira kargo 200 lira. yapılmaz bu ticaret mesela

Biz yeni girmedik 7 senedir sektördeyiz aylık 1 milyon ciromuz var fakat %90 ı kapıda ödeme. Söyledikleriniz strateji yada bir fikir değil bildiğimiz şeyler ☺ beyin fırtınası yaparız belki birinden mantıklı bir fikir çıkarda uygularız yada kendi stratejisini paylaşır.