• 21-02-2024, 02:45:45
    #1
    Herkes hayırlı geceler,
    Bundan 2-3 hafta öncede konu açmıştım iş arayışı için https://www.r10.net/kodlama-isi-vere...-ariyorum.html
    Kursu bitireli 3 ay oldu nerdeyse iş bulamadım hala , kendimi geliştirebileceğim. Cepte para da kalmadı arada bir ticaretim oluyor ama yetmiyo açıkçası
    Bu yüzden bir süre hem kuryelik yapıp hem de evde site yaparım diyorum Acaba benim gibi düşünen yada yapan var mı
    İçimi dağladı bu konu belki rahatlatacak bişey duyarım diye yazdım
  • 21-02-2024, 02:46:43
    #2
    bence yaparsın bro kendini sık 1-2 ay
    sonunda başaracağına inanıyorum.
    • erenn34
    erenn34 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-02-2024, 02:51:36
    #3
    Pes ettiğin gün kaybettiğin gündür. Hemen masaüstü bir tool yap ve sat. 3-5 demeden sat. bunun gibi yazılımlar yaz ve sürekli geliştir.
  • 21-02-2024, 02:52:43
    #4
    feleğin şamarını yemek lazım bir süre dost.
  • 21-02-2024, 02:58:47
    #5
    ozelden telegram at
  • 21-02-2024, 03:06:40
    #6
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozelden telegram at
    Gönderdim hocam
  • 21-02-2024, 03:07:16
    #7
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pes ettiğin gün kaybettiğin gündür. Hemen masaüstü bir tool yap ve sat. 3-5 demeden sat. bunun gibi yazılımlar yaz ve sürekli geliştir.
    Teşekkür ederim hocam güzel yorumunuz için
  • 21-02-2024, 03:18:26
    #8
    Zoa
    Platin üye
    ben burdan güzel paralar kazanmama rağmen extra farklı işlerde yapıyorum iş bulamıyosan proje geliştirmeye çalış
  • 21-02-2024, 05:29:23
    #9
    Hayat eğer bir dönemde ezmezse olmuyor kanka böylesi daha iyi o iğrenç günleri yaşamak insanı başarıya ulaştırıyor