Herkes hayırlı geceler,
Bundan 2-3 hafta öncede konu açmıştım iş arayışı için https://www.r10.net/kodlama-isi-vere...-ariyorum.html
Kursu bitireli 3 ay oldu nerdeyse iş bulamadım hala , kendimi geliştirebileceğim. Cepte para da kalmadı arada bir ticaretim oluyor ama yetmiyo açıkçası
Bu yüzden bir süre hem kuryelik yapıp hem de evde site yaparım diyorum Acaba benim gibi düşünen yada yapan var mı
İçimi dağladı bu konu belki rahatlatacak bişey duyarım diye yazdım
Galiba Ben Elendim Arkadaşlar
8
●538
- 21-02-2024, 02:51:36Pes ettiğin gün kaybettiğin gündür. Hemen masaüstü bir tool yap ve sat. 3-5 demeden sat. bunun gibi yazılımlar yaz ve sürekli geliştir.
- 21-02-2024, 03:07:16Teşekkür ederim hocam güzel yorumunuz içinWebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
