Herkes hayırlı geceler,
Bundan 2-3 hafta öncede konu açmıştım iş arayışı için https://www.r10.net/kodlama-isi-vere...-ariyorum.html
Kursu bitireli 3 ay oldu nerdeyse iş bulamadım hala , kendimi geliştirebileceğim. Cepte para da kalmadı arada bir ticaretim oluyor ama yetmiyo açıkçası
Bu yüzden bir süre hem kuryelik yapıp hem de evde site yaparım diyorum Acaba benim gibi düşünen yada yapan var mı
İçimi dağladı bu konu belki rahatlatacak bişey duyarım diye yazdım