• 21-02-2024, 08:27:18
    #28
    bence klasik Tiroid belirtileri hormon testi yaptırın. hatta haşimato olabilir. (Uyku hali, yorgunluk, sürekli yatma isteği, uykunu alamama, halsizlik, erinme, çabuk enerji tükenmesi, esneme,) geçmiş olsun.
  • 21-02-2024, 08:38:02
    #29
    Beyaz unu bırak, özellikle ekmek.
  • 21-02-2024, 10:03:50
    #30
    Aynı sorundan hastaneye gitmiştim kan testi vermiştim.
    Trigliserid (Kolesterol) yüksek çıkmıştı. Bunun sebebi de çok fazla hamur işi yememdi.
    Doktor hamurdan ve yağlı yiyeceklerden uzak dur ve spor yap demişti. Diyetisyene yönlendiricem seni dedi ama gitmemiştim. Hala durumum aynı. Sürekli bir yorgunluk ve halsizlik. Bıraksalar günlerce uyurum gibi bir halim var.
    Mesela öğle yemeğinde pirinç pilavı yiyip ayran içeyim kafamı kaldıramam mutlaka kafamı masaya koyup biraz uyumam gerekiyor.
  • 21-02-2024, 10:07:42
    #31
    Aynı rahatsızlığı 2 yıl önce yaşadım. Bende ekstra baş dönmesi, denge bozukluğu vs. vardı. Ciddi bir şey diye düşündüm. Nöroloji ve kardiyoloji dahil tüm polikliniklerde muayene oldum ama sonuç B12 eksikliği çıktı

    Vitaminlerin önemi çok büyük. 1 ay iğne takviyesi sonrası eskisinden daha iyi oldum.
  • 21-02-2024, 11:09:07
    #32
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günümüz doktorların çoğu ezber hariç hiçbir şey bilmiyor. Gelen herkese aynı ilacı yaz gönder yok iki tahlil yap gönder... Yeni bir sorun yeni bir hastalık bulan tek bir doktor bile yok ülkede oysa çözümü olmayan onlarca insan var. İnsanın en iyi doktoru kendidir o yüzden sizin çözümü bulmanız lazım. Geçmiş olsun.
    Bu konuda haklısın hocam Özel hastane olmadığı sürece kimse ilgilenmiyor.

    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikle hemoglobin değerinin düşmesinden kaynaklanıyor. Geçmiş olsun.
    Araştıracağım, teşekkür ederim hocam.

    koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CRP kontrol ettir karaciğer ve şeker hocam benim crp yükselince uyku sürem ve halsizlik iltihap sorunları yaşıyorum şakaya gelecek bir şey değil Allah'a düşmanıma bile vermesin
    Amin hocam, teşekkür ederim.

    KurumsalData adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence klasik Tiroid belirtileri hormon testi yaptırın. hatta haşimato olabilir. (Uyku hali, yorgunluk, sürekli yatma isteği, uykunu alamama, halsizlik, erinme, çabuk enerji tükenmesi, esneme,) geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim hocam, araştıracağım.

    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz unu bırak, özellikle ekmek.
    Deniyeyim hocam

    Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorundan hastaneye gitmiştim kan testi vermiştim.
    Trigliserid (Kolesterol) yüksek çıkmıştı. Bunun sebebi de çok fazla hamur işi yememdi.
    Doktor hamurdan ve yağlı yiyeceklerden uzak dur ve spor yap demişti. Diyetisyene yönlendiricem seni dedi ama gitmemiştim. Hala durumum aynı. Sürekli bir yorgunluk ve halsizlik. Bıraksalar günlerce uyurum gibi bir halim var.
    Mesela öğle yemeğinde pirinç pilavı yiyip ayran içeyim kafamı kaldıramam mutlaka kafamı masaya koyup biraz uyumam gerekiyor.
    Sizede geçmiş olsun hocam.

    XLRThetis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı rahatsızlığı 2 yıl önce yaşadım. Bende ekstra baş dönmesi, denge bozukluğu vs. vardı. Ciddi bir şey diye düşündüm. Nöroloji ve kardiyoloji dahil tüm polikliniklerde muayene oldum ama sonuç B12 eksikliği çıktı

    Vitaminlerin önemi çok büyük. 1 ay iğne takviyesi sonrası eskisinden daha iyi oldum.
    Geçmiş olsun hocam.
  • 21-02-2024, 12:58:26
    #33
    w9comtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 1-2 aydır sürekli yorgun ve halsiz hissediyorum.
    Ne kadar uyursam uyuyayım bu durum düzelmiyor.
    Günümüzün doktorları dinlenmelisinden başka bir çözüm sunmuyor
    Magnezyum desteği almak mantıklı mı ? Kullanan varsa hangisini önerirsiniz ?
    Eğer kilolu biriyseniz uyku apneniz olabilir.Bir doktora görünmeniz faydalı olacaktır.Uyku apnesi varsa gün içinde sürekli uyku ihtiyacınz olabilir.
  • 21-02-2024, 14:13:47
    #34
    1 yıldır aynı şikayetlerim var. Tahlil yaptırdım kan idrar vs. bir sürü vitaminimede bakıldı ama sıkıntı yaratacak bir durum çıkmadı.
    Klasik doktor tavsiyeleri aldık erken yat erken kalk spor yap diyet yap vs. gibi.

    Ama ben şu kanıya vardım: Şu ekranlara aşırı bakmaktan oluyor. Beyin yoruluyor. Ben tüm gün bilgisayarda kafa patlatıyorum, akşam olunca da telefondan goy goy videoları izliyorum.
    Ekran detoksu yapmak lazım sonrada doktor tavsiyelerine uymak gerek bence.
  • 21-02-2024, 14:16:39
    #35
    ketojenik diyet
  • 21-02-2024, 14:37:38
    #36
    Aynı problemler yıllardır bende mevcut. Geçen sene 4. ayda kan vermiştim tüm değerlerim alt üst olmuştu. Vitamin takviyeleri aldım. Bir yıllık bir aradan sonra dün tekrar tahlil verdim ve tüm değerlerim normale dönmüş fakat yine şikayetlerim devam ediyor. Uyku kalitesi ve uyku süresini düzenlemeye çalışıyorum. Bu da faydalı olmazda ne yapacağım bilmiyorum.