Aynı sorundan hastaneye gitmiştim kan testi vermiştim.
Trigliserid (Kolesterol) yüksek çıkmıştı. Bunun sebebi de çok fazla hamur işi yememdi.
Doktor hamurdan ve yağlı yiyeceklerden uzak dur ve spor yap demişti. Diyetisyene yönlendiricem seni dedi ama gitmemiştim. Hala durumum aynı. Sürekli bir yorgunluk ve halsizlik. Bıraksalar günlerce uyurum gibi bir halim var.
Mesela öğle yemeğinde pirinç pilavı yiyip ayran içeyim kafamı kaldıramam mutlaka kafamı masaya koyup biraz uyumam gerekiyor.