1 yıldır aynı şikayetlerim var. Tahlil yaptırdım kan idrar vs. bir sürü vitaminimede bakıldı ama sıkıntı yaratacak bir durum çıkmadı.
Klasik doktor tavsiyeleri aldık erken yat erken kalk spor yap diyet yap vs. gibi.
Ama ben şu kanıya vardım: Şu ekranlara aşırı bakmaktan oluyor. Beyin yoruluyor. Ben tüm gün bilgisayarda kafa patlatıyorum, akşam olunca da telefondan goy goy videoları izliyorum.
Ekran detoksu yapmak lazım sonrada doktor tavsiyelerine uymak gerek bence.