Aynı problemler yıllardır bende mevcut. Geçen sene 4. ayda kan vermiştim tüm değerlerim alt üst olmuştu. Vitamin takviyeleri aldım. Bir yıllık bir aradan sonra dün tekrar tahlil verdim ve tüm değerlerim normale dönmüş fakat yine şikayetlerim devam ediyor. Uyku kalitesi ve uyku süresini düzenlemeye çalışıyorum. Bu da faydalı olmazda ne yapacağım bilmiyorum.