24 yaşındayım 12 yıldır çalışıyorum aklınıza gelebilecek her işi yaptım. Yalnız yaşıyorum ve hayat şartlarım çok kötü olmasına rağmen para biriktiremiyorum. Ve nasıl oluyor da hala ekonomi iyi diyebiliyorsunuz? ehliyet bile alamadım vasıfsız değilim bir şirkette çalışıyorum wordpress uzmanı olarak. Garsonluk da yaptım komilik de. Ama olmuyor çabalamama rağmen hiçbir şey koyamıyorum hayatıma. Para kazananlar nasıl kazanıyor bilmiyorum sabit maaşlar bir cacık olmayacağını anladım. Kalmış ki evlilik vs zaten hayal.
Anasından babasından güç alarak bir yerlere gelmiş insanlar ekonomi iyi dedikçe sinirlenmemek elde değil.
Sizce bunun sebebi nedir?
3
●152
- 20-02-2024, 11:57:58Nüfusun yarısından fazlasının cahil, bir kısmının vurdum duymaz, bir kısmının 'bana dokunmayan yılan ... modu' diğer kısmının 'gemisini kurtaran kaptan' diye firar olduğu bir ülkede son kalanlar da çaresizlikle boğuşanlardır kardeşim.
Hem ülkeyi yönetenlerden hem de ona muhalif olanlardan kurtulmadığımız sürece bunlar daha çok iyi günlerimiz.