Nüfusun yarısından fazlasının cahil, bir kısmının vurdum duymaz, bir kısmının 'bana dokunmayan yılan ... modu' diğer kısmının 'gemisini kurtaran kaptan' diye firar olduğu bir ülkede son kalanlar da çaresizlikle boğuşanlardır kardeşim.

Hem ülkeyi yönetenlerden hem de ona muhalif olanlardan kurtulmadığımız sürece bunlar daha çok iyi günlerimiz.