24 yaşındayım 12 yıldır çalışıyorum aklınıza gelebilecek her işi yaptım. Yalnız yaşıyorum ve hayat şartlarım çok kötü olmasına rağmen para biriktiremiyorum. Ve nasıl oluyor da hala ekonomi iyi diyebiliyorsunuz? ehliyet bile alamadım vasıfsız değilim bir şirkette çalışıyorum wordpress uzmanı olarak. Garsonluk da yaptım komilik de. Ama olmuyor çabalamama rağmen hiçbir şey koyamıyorum hayatıma. Para kazananlar nasıl kazanıyor bilmiyorum sabit maaşlar bir cacık olmayacağını anladım. Kalmış ki evlilik vs zaten hayal.
Anasından babasından güç alarak bir yerlere gelmiş insanlar ekonomi iyi dedikçe sinirlenmemek elde değil.