• 20-02-2024, 03:39:04
    #1
    Platin üye
    Merhaba otururken sağlam ve küçük bir darbe sonucu masanın üstünde bulunan kupa bardakdaki Lipton 8-10 damla geldi klavye üstüne ve Hemen anında sildim üstüne tusu çıkardım ve baktım geçmemis enter tuşunun içine(etrafina az) bile sonra yan yatırdım 15 dk boyunca üstüne süpürge makinası şuanda bir sıkıntı gözükmüyor sizce başka ne yapayım şuanda çalışıyor myasus ve strees testine soktum sıkıntı yok gözüküyor


    Tuşlar test ettim sıkıntı yok
  • 20-02-2024, 05:03:11
    #2
    geçmiş olsun o zaman
    • koksalkesici
    koksalkesici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-02-2024, 05:04:19
    #3
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun o zaman
    Birazdan dökülse hindistan sokak yemeği gibi kokacak
  • 20-02-2024, 07:17:44
    #4
    Çay şekerli miydi
  • 20-02-2024, 08:19:17
    #5
    Eğer anakart tarafına bir sızma olmadıysa sorun yok. Ama anakart tarafına sızma olduysa sorun hemen ortaya çıkmayabilir. Belki 1 hafta belki 1 sene sonra ortaya çıkabilme ihtimali var (bunları çok yaşadım). Şu anlık bir sorun gözükmüyorsa kullanmaya devam edin. Sorun olduğunda zaten anlarsınız
  • 20-02-2024, 08:20:54
    #6
    Platin üye
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer anakart tarafına bir sızma olmadıysa sorun yok. Ama anakart tarafına sızma olduysa sorun hemen ortaya çıkmayabilir. Belki 1 hafta belki 1 sene sonra ortaya çıkabilme ihtimali var (bunları çok yaşadım). Şu anlık bir sorun gözükmüyorsa kullanmaya devam edin. Sorun olduğunda zaten anlarsınız
    Her seferinde tuşlara söküp bakıyorum bir şey olduğunda ama tuş peti iç kısma sıvı olmuyor genelde dış kısım az ıslak hızlı müdahale can kurtarıyor gerçekten
  • 20-02-2024, 08:21:34
    #7
    Platin üye
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çay şekerli miydi
    Bildiğin Lipton şeftali hocam
  • 20-02-2024, 08:25:14
    #8
    Şekerli yani diyeceğim iyice temizlemeniz zamanla yapış yapış olur
  • 20-02-2024, 08:27:18
    #9
    Platin üye
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekerli yani diyeceğim iyice temizlemeniz zamanla yapış yapış olur
    Hocam peçete+slepy hızlı kuruyan+ süpürge+ slepy+ süpürge yaptım güzel bir kuruladim zaten günlük temizlik yapan biriyim sigara kullanımından kaynaklı belli bir saatten sonra yapış yapış oluyor sigara içen kişiler iyi anlar ondan temiz tutuyorum