Eğer anakart tarafına bir sızma olmadıysa sorun yok. Ama anakart tarafına sızma olduysa sorun hemen ortaya çıkmayabilir. Belki 1 hafta belki 1 sene sonra ortaya çıkabilme ihtimali var (bunları çok yaşadım). Şu anlık bir sorun gözükmüyorsa kullanmaya devam edin. Sorun olduğunda zaten anlarsınız
Her seferinde tuşlara söküp bakıyorum bir şey olduğunda ama tuş peti iç kısma sıvı olmuyor genelde dış kısım az ıslak hızlı müdahale can kurtarıyor gerçekten