• 16-02-2024, 23:21:25
    #1
    Platin üye
    Arkadaşlar merhaba, forumda google e tabloları konuma gömmek istiyorum bunun için iframe falan kullanılıyomuş ben denedim ama çözemedim acaba o eklenti R10 da yok mu? Bilen varsa aydınlatabilir mi. Hesap satan arkadaşların bayağı işine yarar.

    Bahsettiğim şey: Unmaintained - BB Code Media Site support for Google Spreadsheets | XenForo community
  • 16-02-2024, 23:26:30
    #2
    <iframe src="https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQ0EUagEtYj8yqlDmwDG-BL_gKUuD86Nybps0KFB7NNNV-zb2raYzfvq2iVVwc8uLM8GjHvBXuy-aPo/pubhtml?widget=true&amp;headers=false"></iframe>
    hocam tablonuzda sol üstte dosyaya tıklayın>paylaş
    orda webde yayınla seçeneği var
  • 16-02-2024, 23:28:04
    #3
    Platin üye
    YunusEmreCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <iframe src="https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQ0EUagEtYj8yqlDmwDG-BL_gKUuD86Nybps0KFB7NNNV-zb2raYzfvq2iVVwc8uLM8GjHvBXuy-aPo/pubhtml?widget=true&amp;headers=false"></iframe>
    hocam tablonuzda sol üstte dosyaya tıklayın>paylaş
    orda webde yayınla seçeneği var
    hocam onu buldum evet ama sizdede şuan olduğu gibi r10 da çalışmıyor. Sadece yazı halinde gözüküyor.
  • 16-02-2024, 23:34:29
    #4
    seonetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onu buldum evet ama sizdede şuan olduğu gibi r10 da çalışmıyor. Sadece yazı halinde gözüküyor.
    https://hizliresim.com/18l1vf6 herangi bi web editöründe çalışıyor sanırım r10 bazı kısıtlamalar getirmiş
    tekrar deneyim:
    <iframe src="https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQ0EUagEtYj8yqlDmwDG-BL_gKUuD86Nybps0KFB7NNNV-zb2raYzfvq2iVVwc8uLM8GjHvBXuy-aPo/pubhtml?widget=true&amp;headers=false"></iframe>
    çalışmıyomuş
    forum yetkilileri konu hakında bilgilendirme yapar
  • 16-02-2024, 23:37:01
    #5
    Bu dediğiniz xenforo içinmi vbulletin içinmi hocam xenforo için ise araştırmak gerek konuyu
  • 16-02-2024, 23:40:03
    #6
    Platin üye
    YunusEmreCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://hizliresim.com/18l1vf6 herangi bi web editöründe çalışıyor sanırım r10 bazı kısıtlamalar getirmiş
    tekrar deneyim:
    <iframe src="https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQ0EUagEtYj8yqlDmwDG-BL_gKUuD86Nybps0KFB7NNNV-zb2raYzfvq2iVVwc8uLM8GjHvBXuy-aPo/pubhtml?widget=true&amp;headers=false"></iframe>
    çalışmıyomuş
    forum yetkilileri konu hakında bilgilendirme yapar
    Evet hocam, ben de öyle düşünüyorum bu zamana kadar neden düşünülmedi şaşırdım açıkcası. Çünkü biliyorsunuz ki Hesap/Lisans satış bölümüne docx zorunluluğu getirildi. Bu küçük eklenti sayesinde tüm kullanıcılar linke vs tıklamadan tüm stokları görüntüleyebilir, artı olarak da anlık olarak güncellendiği için çok fayda sağlar.

    Enerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğiniz xenforo içinmi vbulletin içinmi hocam xenforo için ise araştırmak gerek konuyu
    Hocam valla xenforoymuş diye duydum ben de en azından attığım linkte öyle gösteriyor.
  • 16-02-2024, 23:44:25
    #7
    Xenforo ise araştırmak lazım hocam şak diğe herkesin yapabileceği konu değil bilen varsada araştırarak yapar zorluktan değil isteğin o yönde