Arkadaşlar merhaba, forumda google e tabloları konuma gömmek istiyorum bunun için iframe falan kullanılıyomuş ben denedim ama çözemedim acaba o eklenti R10 da yok mu? Bilen varsa aydınlatabilir mi. Hesap satan arkadaşların bayağı işine yarar.
Bahsettiğim şey: Unmaintained - BB Code Media Site support for Google Spreadsheets | XenForo community
Bence bu çok önemli bir şey
6
●208
- 16-02-2024, 23:21:25
- 16-02-2024, 23:26:30<iframe src="https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQ0EUagEtYj8yqlDmwDG-BL_gKUuD86Nybps0KFB7NNNV-zb2raYzfvq2iVVwc8uLM8GjHvBXuy-aPo/pubhtml?widget=true&headers=false"></iframe>
hocam tablonuzda sol üstte dosyaya tıklayın>paylaş
orda webde yayınla seçeneği var - 16-02-2024, 23:28:04hocam onu buldum evet ama sizdede şuan olduğu gibi r10 da çalışmıyor. Sadece yazı halinde gözüküyor.YunusEmreCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 23:34:29https://hizliresim.com/18l1vf6 herangi bi web editöründe çalışıyor sanırım r10 bazı kısıtlamalar getirmişseonetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar deneyim:
<iframe src="https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQ0EUagEtYj8yqlDmwDG-BL_gKUuD86Nybps0KFB7NNNV-zb2raYzfvq2iVVwc8uLM8GjHvBXuy-aPo/pubhtml?widget=true&headers=false"></iframe>
çalışmıyomuş
forum yetkilileri konu hakında bilgilendirme yapar - 16-02-2024, 23:40:03Evet hocam, ben de öyle düşünüyorum bu zamana kadar neden düşünülmedi şaşırdım açıkcası. Çünkü biliyorsunuz ki Hesap/Lisans satış bölümüne docx zorunluluğu getirildi. Bu küçük eklenti sayesinde tüm kullanıcılar linke vs tıklamadan tüm stokları görüntüleyebilir, artı olarak da anlık olarak güncellendiği için çok fayda sağlar.YunusEmreCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam valla xenforoymuş diye duydum ben de en azından attığım linkte öyle gösteriyor.Enerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
