Arkadaşlar merhaba, forumda google e tabloları konuma gömmek istiyorum bunun için iframe falan kullanılıyomuş ben denedim ama çözemedim acaba o eklenti R10 da yok mu? Bilen varsa aydınlatabilir mi. Hesap satan arkadaşların bayağı işine yarar.

Bahsettiğim şey: Unmaintained - BB Code Media Site support for Google Spreadsheets | XenForo community