hocam onu buldum evet ama sizdede şuan olduğu gibi r10 da çalışmıyor. Sadece yazı halinde gözüküyor.
https://hizliresim.com/18l1vf6 herangi bi web editöründe çalışıyor sanırım r10 bazı kısıtlamalar getirmiş
tekrar deneyim:
<iframe src="https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQ0EUagEtYj8yqlDmwDG-BL_gKUuD86Nybps0KFB7NNNV-zb2raYzfvq2iVVwc8uLM8GjHvBXuy-aPo/pubhtml?widget=true&headers=false"></iframe>
çalışmıyomuş

forum yetkilileri konu hakında bilgilendirme yapar