• 16-02-2024, 07:49:19
    #1
    Arkadaşlar merhaba 9-11k arasında bulaşık makinesi önerisi olan var mı?
  • 16-02-2024, 08:33:28
    #2
    Fiyat aralıklarından pek anlamam ama ve teknolojide, telefon ve bilgisayar hariç herşeyi samsung'dan aldım. Bulaşık makinasını 6 kez denememe (her defasında defolu veya bozuk geldi) ragmen en sonunda kontrol'e gelen samsung ustasının önerisiyle Bosch aldım 5 yıldır sorunsuz.
  • 16-02-2024, 08:35:29
    #3
    Beyazeşyada arçelikden şaşma hocam
  • 16-02-2024, 08:51:33
    #4
    darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat aralıklarından pek anlamam ama ve teknolojide, telefon ve bilgisayar hariç herşeyi samsung'dan aldım. Bulaşık makinasını 6 kez denememe (her defasında defolu veya bozuk geldi) ragmen en sonunda kontrol'e gelen samsung ustasının önerisiyle Bosch aldım 5 yıldır sorunsuz.
    GoogleGmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyazeşyada arçelikden şaşma hocam
    alt markaları alınır mı sizce
  • 16-02-2024, 09:17:14
    #5
    GoogleGmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyazeşyada arçelikden şaşma hocam
    Hepsinde de anakart problemi var yanıyor hepsi
  • 16-02-2024, 09:51:50
    #6
    Arçelik/Beko da şu an ikinci ürünle 3043'ü yarı fiyatına veriyorlar yani 7500 falan
  • 16-02-2024, 09:54:01
    #7
    yufus7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alt markaları alınır mı sizce
    1 sene franke bulaşık makinesi kullandım kiraladığım evde vardı. Sonra taşındım kendi bulaşık makinemi aldım. Vestfrost marka. o zaman 600 liraya mı 700 liraya mı ne almıştım hepsiburadan. Canavar gibi çıktı bi tık sesli çalışıyor ama müthiş temizliyordu. Şuanda hala aktif olarak kullanılıyor. Bence kesinlikle alınır.
  • 16-02-2024, 10:12:23
    #8
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sene franke bulaşık makinesi kullandım kiraladığım evde vardı. Sonra taşındım kendi bulaşık makinemi aldım. Vestfrost marka. o zaman 600 liraya mı 700 liraya mı ne almıştım hepsiburadan. Canavar gibi çıktı bi tık sesli çalışıyor ama müthiş temizliyordu. Şuanda hala aktif olarak kullanılıyor. Bence kesinlikle alınır.
    hocam servisi kim acaba
  • 16-02-2024, 10:20:09
    #9
    Bütün gün balo vermiyorsanız kadehlerin çizilmesini düşünmüyorsanız en ucuz en az programlı herhangi bi makine olabilir. Olay zaten sıcak suyla bulaşığı haşlamak.

    ben yine de arçelik tavsiye ederim. Bulaşık makinesi en az kafa yorulması gereken cihaz, servise bak.