Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 sene franke bulaşık makinesi kullandım kiraladığım evde vardı. Sonra taşındım kendi bulaşık makinemi aldım. Vestfrost marka. o zaman 600 liraya mı 700 liraya mı ne almıştım hepsiburadan. Canavar gibi çıktı bi tık sesli çalışıyor ama müthiş temizliyordu. Şuanda hala aktif olarak kullanılıyor. Bence kesinlikle alınır.
hocam servisi kim acaba