yufus7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alt markaları alınır mı sizce
1 sene franke bulaşık makinesi kullandım kiraladığım evde vardı. Sonra taşındım kendi bulaşık makinemi aldım. Vestfrost marka. o zaman 600 liraya mı 700 liraya mı ne almıştım hepsiburadan. Canavar gibi çıktı bi tık sesli çalışıyor ama müthiş temizliyordu. Şuanda hala aktif olarak kullanılıyor. Bence kesinlikle alınır.