• 14-02-2024, 22:56:22
    #28
    Anlaşılan üstadlar boş bırakmıyor buraları 😁
  • 14-02-2024, 23:02:19
    #29
    15 yıl önce link değişimi yapardık ha bire, domainler değer kazansın pr4-pr5 gibi rakamlara gelsinde link satarız hesabı ) Pagerank ah ah mazi canlanır gözümde.
  • 14-02-2024, 23:02:59
    #30
    Burdayız bu ikinci üyeliğim ilk üyeliğimi giriş bilgilerine ulaşamayınca banlatmıstım sanırım 2008 de kayıt olmuşum o zamanlar evet soru sorabiliyor bilgileri paylaşabiliyorduk şimdi bir şey söyleyince ooo söylenmedik şey kalmıyor yok kervan yolda düzülür yok her şeyi sen biliyorsun vs.. e ihracat nedir insanlar bilmiyorken bir aptallık yapıp anlatmıstım sonra bir daha anlattım sonuç daha az ilgi oldu her kes bir kaç tık alsın bir şeyler satım parayı kolayca kazanim derdine girdi zor ama güzel arada bir gelip bir şeyler paylaşıp satın alıp gidiyorum.
  • 14-02-2024, 23:04:12
    #31
    Ahhh ah gözümde canlandı koskoca mazi..
  • 14-02-2024, 23:06:03
    #32
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdayız bu ikinci üyeliğim ilk üyeliğimi giriş bilgilerine ulaşamayınca banlatmıstım sanırım 2008 de kayıt olmuşum o zamanlar evet soru sorabiliyor bilgileri paylaşabiliyorduk şimdi bir şey söyleyince ooo söylenmedik şey kalmıyor yok kervan yolda düzülür yok her şeyi sen biliyorsun vs.. e ihracat nedir insanlar bilmiyorken bir aptallık yapıp anlatmıstım sonra bir daha anlattım sonuç daha az ilgi oldu her kes bir kaç tık alsın bir şeyler satım parayı kolayca kazanim derdine girdi zor ama güzel arada bir gelip bir şeyler paylaşıp satın alıp gidiyorum.
    Her şeyi bilenler kıymet bilmeyenler yüzünden yorum yapma gereği bile duymuyor. Daha önce bir arkadaşın dediği gibi "herkes gelince kimse kalmadı"...
  • 14-02-2024, 23:09:58
    #33
    Eskiden de para dönüyordu öyle mazi romantizmine gerek yok. İnsanlar değişiyor, projeler üretiyor, sektörden çıkıyor, farklı sektöre giriyor. R10 dışında bambaşka bir dünya var ve bir yerden sonra R10 çok yetersiz gelmeye başlıyor. Artık bilgiye ulaşmak çok kolay. Forumda aktif ticaret yapmıyorsam burada durmanın anlamı yok ki. Bence R10 için forum formatı ömrünü doldurdu ama başka bir yere de evrilemedi. Öyle alışkanlıktan ayda yılda bir giriyoruz.
  • 14-02-2024, 23:10:52
    #34
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyi bilenler kıymet bilmeyenler yüzünden yorum yapma gereği bile duymuyor. Daha önce bir arkadaşın dediği gibi "herkes gelince kimse kalmadı"...
    Bak mesela burada yani ben 3 başlıkta paylaştım sizde ekleyin veya beyin fırtınası yapalım dedim yok kervandı yok yoldu arkadaş konuyla alakasız bir sürü mesaj insanın bir şey yapası gelmiyor. Ben devam ediyorum bilgilerimde benimle kalsın bu forumdan geçim sağlamadım ticari konum yok alım yaparım azda satım kendi işlerime buradan bir şeyler ekleyebiliyorsam varım yoksa girmiyorum
  • 14-02-2024, 23:11:22
    #35
    Burdayım kardeşim. Ben halen r10’un ticaret forumu değil, yardımlaşma forumudur diyenlerdenim.
  • 14-02-2024, 23:14:05
    #36
    Buradayız devamke