fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şeyi bilenler kıymet bilmeyenler yüzünden yorum yapma gereği bile duymuyor. Daha önce bir arkadaşın dediği gibi "herkes gelince kimse kalmadı"...
Bak mesela burada yani ben 3 başlıkta paylaştım sizde ekleyin veya beyin fırtınası yapalım dedim yok kervandı yok yoldu arkadaş konuyla alakasız bir sürü mesaj insanın bir şey yapası gelmiyor. Ben devam ediyorum bilgilerimde benimle kalsın bu forumdan geçim sağlamadım ticari konum yok alım yaparım azda satım kendi işlerime buradan bir şeyler ekleyebiliyorsam varım yoksa girmiyorum