Eskiden de para dönüyordu öyle mazi romantizmine gerek yok. İnsanlar değişiyor, projeler üretiyor, sektörden çıkıyor, farklı sektöre giriyor. R10 dışında bambaşka bir dünya var ve bir yerden sonra R10 çok yetersiz gelmeye başlıyor. Artık bilgiye ulaşmak çok kolay. Forumda aktif ticaret yapmıyorsam burada durmanın anlamı yok ki. Bence R10 için forum formatı ömrünü doldurdu ama başka bir yere de evrilemedi. Öyle alışkanlıktan ayda yılda bir giriyoruz.