Burdayız bu ikinci üyeliğim ilk üyeliğimi giriş bilgilerine ulaşamayınca banlatmıstım sanırım 2008 de kayıt olmuşum o zamanlar evet soru sorabiliyor bilgileri paylaşabiliyorduk şimdi bir şey söyleyince ooo söylenmedik şey kalmıyor yok kervan yolda düzülür yok her şeyi sen biliyorsun vs.. e ihracat nedir insanlar bilmiyorken bir aptallık yapıp anlatmıstım sonra bir daha anlattım sonuç daha az ilgi oldu her kes bir kaç tık alsın bir şeyler satım parayı kolayca kazanim derdine girdi zor ama güzel arada bir gelip bir şeyler paylaşıp satın alıp gidiyorum.