• 14-02-2024, 17:35:24
    #1
    Merhabalar,

    Şuanda İş Bankası kullanıyorum kimi zaman farklı bankalara havale eft atarken 8 TL'ye kadar para kesti.

    Her zaman bu kadar yüksek olmasa da 4-5 TL civarlarında para kesiyor.

    Geçenlerde bir yakınım EnPara'dan para atarken havale eft ücretinin olmadığını bildirdi,geçmeyi düşünüyorum.

    Sizin olumsuz olarak bildirmeyi istediğiniz önerileriniz var mı?
  • 14-02-2024, 17:36:16
    #2
    3 senedir enpara kullanıcısıyım olumsuz bir durum olmadı hocam çok memnunum
  • 14-02-2024, 17:37:50
    #3
    enparada son 6 yılda. havale eft gibi kesintileri ödemeyerek 5k kâra geçmişim. bu hiçbir kampanyadan faydalanmamış halim. Kampanyalardanda yararlansaydım cashback tarzında olanlardan, bu rakam daha fazla olurdu. Ben gayet memnunum.
  • 14-02-2024, 17:37:58
    #4
    18 yaşımdan beri kullanıyorum 1 kuruş işlem ücreti ödemedim tavsiye ederim 🤌
  • 14-02-2024, 17:38:27
    #5
    Enpara, Parapa, Nays bunlarda işlem ücreti yoktur. Enpara'yı yıllardır kullanırım. Eğer faiz olaylarına girmeyecekseniz ödemelerinizi düzenli yapacaksanız ref ile kayıt olmak isterseniz. Aşağıya bırakıyorum.

    Ref'li lin için buraya tıklayabilirsiniz.
  • 14-02-2024, 17:40:16
    #6
    2015'ten beri enparayı kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım. Bir keresinde atmye para sıkıştı müşteri hizmetleri sıkışan tutarı hemen hesabıma yatırdı. Hızlı ve çözümcü bir banka.
  • 14-02-2024, 17:41:12
    #7
    En Para ve Kuveyt Türk banka olarak işlem ücreti yok sorunsuz bankalar
  • 14-02-2024, 17:42:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Enpara kullanmanızı öneririm. Kesinlikle memnun kalırsınız masraf derdi yok.
  • 14-02-2024, 17:44:20
    #9
    9 senedir kullanıyorum. Şubesiz bankacılık olduğu için masrafsız oluyor. hiçbir masrafı yok. Kart aidatı yok. Kredili ürünlerde tahsis ücreti yok. Siz bu saate kadar geç kalmışsınız
    Eğer düşünürseniz kredi kartı da çıkartacaksanız aşağıya link bırakıyorum referans ücreti boşa gitmesin
    https://www.qnbfinansbank.enpara.com...&utm_medium=kk