Merhabalar,

Şuanda İş Bankası kullanıyorum kimi zaman farklı bankalara havale eft atarken 8 TL'ye kadar para kesti.

Her zaman bu kadar yüksek olmasa da 4-5 TL civarlarında para kesiyor.

Geçenlerde bir yakınım EnPara'dan para atarken havale eft ücretinin olmadığını bildirdi,geçmeyi düşünüyorum.

Sizin olumsuz olarak bildirmeyi istediğiniz önerileriniz var mı?