9 senedir kullanıyorum. Şubesiz bankacılık olduğu için masrafsız oluyor. hiçbir masrafı yok. Kart aidatı yok. Kredili ürünlerde tahsis ücreti yok. Siz bu saate kadar geç kalmışsınız
Eğer düşünürseniz kredi kartı da çıkartacaksanız aşağıya link bırakıyorum referans ücreti boşa gitmesin
https://www.qnbfinansbank.enpara.com...&utm_medium=kk