• 13-02-2024, 10:50:28
    #10
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategori bazlı engellemeden başka çözüm yok. Sık konu açtığı kategoriyi engelleyin. Yeni mesajlarda görmezsiniz.
    bunun için vip üyelik gerekiyor sanırım bu olay iyi aslında ama vip istemesi bir tık kötü
  • 13-02-2024, 10:51:49
    #11
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef devam ediliyormuş hocam. 😅 Konularını görüyorum. Yazdıklarını görüyorum. 😅
    Bu özelliğe bir el atılmalı diye düşünüyorum Sosyal medya da engelle ile R10'u engelleyi karşılaştırdığında komik geliyor.
  • 13-02-2024, 10:53:04
    #12
    Kim bu arkadaş merak ettim doğrusu herkes şikayetçi
  • 13-02-2024, 10:54:32
    #13
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim bu arkadaş merak ettim doğrusu herkes şikayetçi
    benden bahsediyorlar aklın yolu bir konuyu görme geç yada reple genelde çoluk çocuk problem olsa zaten moderator müdahale eder
  • 13-02-2024, 11:18:07
    #14
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda ki arkadaş

    her saat başı konu açması ve gerçekten google da arasa bulacağı başlıklarla soru sorup forumu kirletmesi aşırı derecede rahatsız edici. Üyeyi engellesek de konularını görmeye devam edeceğiz. Bunun bir çaresi varmı?
    Şikayet ettiğiniz şeyi siz de yapıyorsunuz. Küçük bir aramayla sorunuzun cevabını içeren en az 10 tane konu buldum. Ayrıca başlığın içeriği yansıtması gerektiğini hatırlatmak isterim. Başkasının gözündeki çöpü görmek, kendi gözündeki merteği görememek denir buna.

    İyi Forumlar.
  • 13-02-2024, 11:44:58
    #15
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim bu arkadaş merak ettim doğrusu herkes şikayetçi
    Kendini biliyor zaten hocam 😄 sırf yorum atmak için yorum atan işsiz vasıfsız bir insan. Konuyu değil başlığı okuyor tak diye yorumu yapıştırıyor allah böylelerinden korusun valla insanın ömrünü yer bunlar
  • 13-02-2024, 21:05:49
    #16
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benden bahsediyorlar aklın yolu bir konuyu görme geç yada reple genelde çoluk çocuk problem olsa zaten moderator müdahale eder
    ilgilenmiş moderatör arkadaşlar
  • 13-02-2024, 22:12:09
    #17
    burakbabursah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet ettiğiniz şeyi siz de yapıyorsunuz. Küçük bir aramayla sorunuzun cevabını içeren en az 10 tane konu buldum. Ayrıca başlığın içeriği yansıtması gerektiğini hatırlatmak isterim. Başkasının gözündeki çöpü görmek, kendi gözündeki merteği görememek denir buna.

    İyi Forumlar.
    Ya öylemiymiş

    iyi forumlar.
  • 13-02-2024, 22:25:56
    #18
    forumun baş provokatörü gitmiş sonunda geçte olsa.geçicide olsa belki akıllanır