obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benden bahsediyorlar aklın yolu bir konuyu görme geç yada reple genelde çoluk çocuk problem olsa zaten moderator müdahale eder
ilgilenmiş moderatör arkadaşlar