Şikayet ettiğiniz şeyi siz de yapıyorsunuz. Küçük bir aramayla sorunuzun cevabını içeren en az 10 tane konu buldum. Ayrıca başlığın içeriği yansıtması gerektiğini hatırlatmak isterim. Başkasının gözündeki çöpü görmek, kendi gözündeki merteği görememek denir buna.
İyi Forumlar.