Lens adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir çare var mı?
20
●650
- 13-02-2024, 10:51:49Bu özelliğe bir el atılmalı diye düşünüyorumserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medya da engelle ile R10'u engelleyi karşılaştırdığında komik geliyor.
- 13-02-2024, 10:54:32benden bahsediyorlar aklın yolu bir konuyu görme geç yada reple genelde çoluk çocuk problem olsa zaten moderator müdahale ederGreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2024, 11:18:07Şikayet ettiğiniz şeyi siz de yapıyorsunuz. Küçük bir aramayla sorunuzun cevabını içeren en az 10 tane konu buldum. Ayrıca başlığın içeriği yansıtması gerektiğini hatırlatmak isterim. Başkasının gözündeki çöpü görmek, kendi gözündeki merteği görememek denir buna.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi Forumlar. - 13-02-2024, 11:44:58Kendini biliyor zaten hocam 😄 sırf yorum atmak için yorum atan işsiz vasıfsız bir insan. Konuyu değil başlığı okuyor tak diye yorumu yapıştırıyor allah böylelerinden korusun valla insanın ömrünü yer bunlarGreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2024, 21:05:49ilgilenmiş moderatör arkadaşlarobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2024, 22:12:09
Sosyal medya da engelle ile R10'u engelleyi karşılaştırdığında komik geliyor.