Konu
Bir çare var mı?
13-02-2024, 10:51:49
#11
ibocum
serhat67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maalesef devam ediliyormuş hocam. 😅 Konularını görüyorum. Yazdıklarını görüyorum. 😅
Bu özelliğe bir el atılmalı diye düşünüyorum
Sosyal medya da engelle ile R10'u engelleyi karşılaştırdığında komik geliyor.