serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef devam ediliyormuş hocam. 😅 Konularını görüyorum. Yazdıklarını görüyorum. 😅
Bu özelliğe bir el atılmalı diye düşünüyorum Sosyal medya da engelle ile R10'u engelleyi karşılaştırdığında komik geliyor.