• 11-02-2024, 16:42:25
    #1
    Merhaba şuan kullanmış olduğumuz şirketin mail sunucusunda "webmail" üzerinden daha önceden belirlemiş olduğum 400-450 adet mail adresine toplu tanıtım maili atmak istiyorum mail içeriği html şablon kullanacağız, veya direk sadece yazı ile de olabilir bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum HTML olarak gönderirsem şirketler bunu görüntülerken her hangi bir sorun yaşar mı ? direk text olarak atmak daha mı mantıklıdır ?

    Birde şuanda bu mail sunucumuz üzerinden attığımız tüm mailler direk inbox düşüyor hiç spam vs. gibi sıkıntılar yaşamadık eğer ki bu mail sunucusu üzerinden şimdi toplu 450-500 kişiye mail atarsak spam falan olur mu ? şirketin mail sunucusu açısından bir zararı olur mu ? direk sıfır gmail açıp onun üzerinden toplu gönderim yapsak daha mı iyi olur ?

    değerli yorumlarınızı bekliyorum.
  • 11-02-2024, 17:40:33
    #2
    normal kullandığınız bir mail sunucusundan toplu mail atarsanız spam e düşme ihtimaliniz var. gmail gibi yerlerde de günlük limitler vardır. Mesela google ın 24 saatte 500 gönderim limiti vardır. amazon ses, mailchimp gibi yerlerden atarsanız daha sağlıklı olur.
  • 11-02-2024, 18:38:23
    #3
    letreset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal kullandığınız bir mail sunucusundan toplu mail atarsanız spam e düşme ihtimaliniz var. gmail gibi yerlerde de günlük limitler vardır. Mesela google ın 24 saatte 500 gönderim limiti vardır. amazon ses, mailchimp gibi yerlerden atarsanız daha sağlıklı olur.
    zaten hepsi toplam 400-450 mail var gmail üzerinden gönderebiliriz yani hocam öyle değil mi doğru anladım ? bide inbox düşer dimi gmail üstünden atınca ? spama düşme ihtimali var mıdır ?
  • 12-02-2024, 09:21:27
    #4
    evet gider. adresleri bcc ye yazmayı unutmayın.