Merhaba şuan kullanmış olduğumuz şirketin mail sunucusunda "webmail" üzerinden daha önceden belirlemiş olduğum 400-450 adet mail adresine toplu tanıtım maili atmak istiyorum mail içeriği html şablon kullanacağız, veya direk sadece yazı ile de olabilir bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum HTML olarak gönderirsem şirketler bunu görüntülerken her hangi bir sorun yaşar mı ? direk text olarak atmak daha mı mantıklıdır ?
Birde şuanda bu mail sunucumuz üzerinden attığımız tüm mailler direk inbox düşüyor hiç spam vs. gibi sıkıntılar yaşamadık eğer ki bu mail sunucusu üzerinden şimdi toplu 450-500 kişiye mail atarsak spam falan olur mu ? şirketin mail sunucusu açısından bir zararı olur mu ? direk sıfır gmail açıp onun üzerinden toplu gönderim yapsak daha mı iyi olur ?
değerli yorumlarınızı bekliyorum.