normal kullandığınız bir mail sunucusundan toplu mail atarsanız spam e düşme ihtimaliniz var. gmail gibi yerlerde de günlük limitler vardır. Mesela google ın 24 saatte 500 gönderim limiti vardır. amazon ses, mailchimp gibi yerlerden atarsanız daha sağlıklı olur.
zaten hepsi toplam 400-450 mail var gmail üzerinden gönderebiliriz yani hocam öyle değil mi doğru anladım ? bide inbox düşer dimi gmail üstünden atınca ? spama düşme ihtimali var mıdır ?