• 09-02-2024, 14:14:47
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,
    Trendyol dan gelen siparişler için kargo barkodu çıkartmam gerekmekte, çoğu yerde mini etiket yazıcıları gördüm, kullanan ve araştıran arkadaşlardan öneri rica ediyorum. Pek kullanmadığım için sizlerin önerilerini almadan almak istemedim.
  • 09-02-2024, 14:17:48
    #2
    trendyol siparişleri için bu ürünü kullanıyoruz ; tavsiye derim.
    https://www.hepsiburada.com/honeywel...m-HB0000104JC0
  • 09-02-2024, 14:25:29
    #3
    https://www.hepsiburada.com/argox-os...-p-BD84747-USB
    biz bu ürünü kullanıyoruz.
  • 09-02-2024, 15:13:45
    #4
    Kargonuz Trendyol Express mi?
  • 09-02-2024, 15:25:13
    #5
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargonuz Trendyol Express mi?
    Aras ama Trendyol Express'e de geçebilirim, neden hocam
  • 09-02-2024, 15:28:32
    #6
    Barmenbarx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aras ama Trendyol Express'e de geçebilirim, neden hocam
    Aras kargo ise etiket ya da barkod gerek yok. Bizde Aras kargo ile çalışıyoruz. Küçük kağıda sadece gidecek kargo kodunu yazıp kargo üstüne yapıştırıyoruz. TEX ile çalışacaksanız ama barkod okutuyorlar. Bizim iki günlük deneyimimiz oldu. Aras kargodan geçtik. Ama bizim bölgede çok sıkıntı yaşadık. Bütün kargolar gecikti, almaya gelmediler. Hepsi için gecikme muafiyet falan oluşturuldu. O günden sonra bir daha kullanmadık.
  • 09-02-2024, 15:33:44
    #7
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aras kargo ise etiket ya da barkod gerek yok. Bizde Aras kargo ile çalışıyoruz. Küçük kağıda sadece gidecek kargo kodunu yazıp kargo üstüne yapıştırıyoruz. TEX ile çalışacaksanız ama barkod okutuyorlar. Bizim iki günlük deneyimimiz oldu. Aras kargodan geçtik. Ama bizim bölgede çok sıkıntı yaşadık. Bütün kargolar gecikti, almaya gelmediler. Hepsi için gecikme muafiyet falan oluşturuldu. O günden sonra bir daha kullanmadık.
    Bizde şuan barkodsuz yapıyoruz ama şube her gittiğimizde olması gerektiğini söylüyor, yazmakla da uğraşmamak için dedim mini termal etiket cihazları var, iş görürse onları düşünüyorum
  • 09-02-2024, 15:36:49
    #8
    Barmenbarx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde şuan barkodsuz yapıyoruz ama şube her gittiğimizde olması gerektiğini söylüyor, yazmakla da uğraşmamak için dedim mini termal etiket cihazları var, iş görürse onları düşünüyorum
    İşi kolaylaştırmak için olabilir ama zor bir şey değil 16 sayı yazmak. Direkt barkod okutup atıyor olabilirler. Demek ki şubeden şubeye değişiyor. Kolay gelsin.