Barmenbarx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde şuan barkodsuz yapıyoruz ama şube her gittiğimizde olması gerektiğini söylüyor, yazmakla da uğraşmamak için dedim mini termal etiket cihazları var, iş görürse onları düşünüyorum
İşi kolaylaştırmak için olabilir ama zor bir şey değil 16 sayı yazmak. Direkt barkod okutup atıyor olabilirler. Demek ki şubeden şubeye değişiyor. Kolay gelsin.