NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aras kargo ise etiket ya da barkod gerek yok. Bizde Aras kargo ile çalışıyoruz. Küçük kağıda sadece gidecek kargo kodunu yazıp kargo üstüne yapıştırıyoruz. TEX ile çalışacaksanız ama barkod okutuyorlar. Bizim iki günlük deneyimimiz oldu. Aras kargodan geçtik. Ama bizim bölgede çok sıkıntı yaşadık. Bütün kargolar gecikti, almaya gelmediler. Hepsi için gecikme muafiyet falan oluşturuldu. O günden sonra bir daha kullanmadık.
Bizde şuan barkodsuz yapıyoruz ama şube her gittiğimizde olması gerektiğini söylüyor, yazmakla da uğraşmamak için dedim mini termal etiket cihazları var, iş görürse onları düşünüyorum