Annem ve ben çok zayıfladık
9
●396
- 31-01-2024, 19:27:59Arkadaşlar babamızı kaybettik 9 ay önce o zaman bu zamana kadar 20 kiloya yakın verdik. Ama asıl sorun zayıflamak değil. Sanki kaslarda erime var gibi. Yağ yakma değil bu galiba. Çünkü kendimi güçsüz hissediyorum 1 yıl öncesine göre dengede durmak daha zor . . Acilen nasıl iyileşiriz . Annemi eski dolgun haline donnesini istiyorum. Bir deri bir kemik kaldı
- 31-01-2024, 19:35:11Öncelikle başınız sağ olsun. stres ve üzüntü insanı yer bitirir. Öncelikle zorda olsa bu üzüntüyü atlatmanız gerekiyor. Yüzleşin acılarınızla sonrasında dahiliyeye gidip bir kan verin ikinizde vitaminlerinizde eksilme olması muhtemel. Sonuca göre doğru orantılı bir beslenme, akşamları güzel bir yürüyüş ve egzersiz ile bir kaç ayda toparlarsınız. Şimdi ki halinizden çok daha iyi olursunuz.
- 31-01-2024, 19:36:19Bazen canım çok fazla tavuk döner çekiyor . Kola isteği gibi . O yüzden mıdır acaba?starshake adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2024, 20:08:48hocam yemezseniz zayıflamanız çok normaldir e illaki yağ gibi kasta gidecek sonuçta yemiyorken yada spor gibi bir aktivite yokken kas nasıl orda dursun
yemek düzeni oluşturup günlük belirli spor hareketleri ile başlayabilirsiniz evde
baktınız ev kesmiyor ikinci aşamada spor salonu olabilir
eğer yemek konusunda yeme sıkıntısı yaşıyorsanız bi tane diyetisyenle görüşün şuan piyasadaki diyetisyenler 300-1000 lira arasında değişiyor ama en azından elinize aldığınız yazılı bir liste o disipline girmenizi hızlandırabilir
metabolizma hızınızdan günlük aktivitenize ve yediğiniz şeyler kilo alamamanızda rol oynuyor hepsine göre yeterli kaloriye çıkabilmek gerek - 31-01-2024, 20:20:57üzüntüden yeme icme istah gitmis sanırım. benim de hastalık nedenli zayıfladıgım bir surec vardı ki o kiloyu geri almam 2 yılı buldu . (basta kilom da normaldi sisman değildim.)
tavsiyelerimi yazayım. sigara varsa hemen bırakın. psikolojik destek de alın. bazen yas sureci uzar. .. bunu tıp cozuyor. ama gitmek istemezseniz passiflora diye bitkisel surup var. cidden sakinlestiriyor ve sadece bitkiseldir.uzuntulu durumda sakinlestirir uyku daha guzel aldırır. gıda da devlet hastaneleri diyetisyen bolumu vardı. orada kan tahlilleri yapıp ona gore diet yazıyor diyetisyen sgk karsılıyor. kilo vermek değil almak isteyenler de gidiyor. yok ona da gidemeyiz dersen tereyagda yumurta yemekle baslayın derim. şekerli süt.biraz borek corek ve tabi et. bunları bilhassa aksam yatmaya yakn yiyip kilo almayan yoktur. kalorisi en yüksek urunler hamurisleri ozellikle de sekerli olanları. - 01-02-2024, 20:20:33Olabilir, kas yapımında protein kullanır vücut. Tavuk ve yumurtada bol miktarda mevcut. Ama yumurtada çok nadide protein türleri var ekstradan. Vücut geliştirmecilerin bol bol yediğine denk gelmişsinizdir zaten.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle