hocam yemezseniz zayıflamanız çok normaldir e illaki yağ gibi kasta gidecek sonuçta yemiyorken yada spor gibi bir aktivite yokken kas nasıl orda dursun
yemek düzeni oluşturup günlük belirli spor hareketleri ile başlayabilirsiniz evde
baktınız ev kesmiyor ikinci aşamada spor salonu olabilir

eğer yemek konusunda yeme sıkıntısı yaşıyorsanız bi tane diyetisyenle görüşün şuan piyasadaki diyetisyenler 300-1000 lira arasında değişiyor ama en azından elinize aldığınız yazılı bir liste o disipline girmenizi hızlandırabilir

metabolizma hızınızdan günlük aktivitenize ve yediğiniz şeyler kilo alamamanızda rol oynuyor hepsine göre yeterli kaloriye çıkabilmek gerek