üzüntüden yeme icme istah gitmis sanırım. benim de hastalık nedenli zayıfladıgım bir surec vardı ki o kiloyu geri almam 2 yılı buldu . (basta kilom da normaldi sisman değildim.)
tavsiyelerimi yazayım. sigara varsa hemen bırakın. psikolojik destek de alın. bazen yas sureci uzar. .. bunu tıp cozuyor. ama gitmek istemezseniz passiflora diye bitkisel surup var. cidden sakinlestiriyor ve sadece bitkiseldir.uzuntulu durumda sakinlestirir uyku daha guzel aldırır. gıda da devlet hastaneleri diyetisyen bolumu vardı. orada kan tahlilleri yapıp ona gore diet yazıyor diyetisyen sgk karsılıyor. kilo vermek değil almak isteyenler de gidiyor. yok ona da gidemeyiz dersen tereyagda yumurta yemekle baslayın derim. şekerli süt.biraz borek corek ve tabi et. bunları bilhassa aksam yatmaya yakn yiyip kilo almayan yoktur. kalorisi en yüksek urunler hamurisleri ozellikle de sekerli olanları.