Microsoft istifa ettim.Apple CEO olarak başlayaçağım. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Microsoft istifa ettim.Apple CEO olarak başlayaçağım.
26
●
2.556
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Microsoft istifa ettim.Apple CEO olarak başlayaçağım.
1
2
3
31-01-2024, 17:17:41
#10
maxmyt
Слава Україні! 🇺🇦
Maxigeyik kategorisinde açılması gerekir konunun hocam. Verdim şukunu.
31-01-2024, 17:17:54
#11
aglooka
iş güç yok tabi
31-01-2024, 17:18:43
#12
Spymaster
R10 geldiği nokta bu forum son zamanlarda beni çok üzüyor
31-01-2024, 17:18:47
#13
EmirhanKaruc
seni bi banlasalar iyi olcak
31-01-2024, 17:21:34
#14
peaceriver
Mustafa788 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz bana nasıl girdiniz ben girmek için neler yapmam lazım diye soran arkadaş değiimisiniz
He he aynen. Bir tarafından uydurmaya devam.
31-01-2024, 17:27:17
#15
FrknYLMZ
Baydı arkadaş.
31-01-2024, 17:27:47
#16
Padre
31-01-2024, 17:35:14
#17
KlaudX
Üyeliği durduruldu
31-01-2024, 20:54:32
#18
A.AY
Komik olduğunu mu düşünüyorsunuz.
Bende Tesla Ceo'luktan istifa ettim. Yıldızlar Arası Uzay şirketinde Ceo'luğa bağlıyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler