Konu
Microsoft istifa ettim.Apple CEO olarak başlayaçağım.
31-01-2024, 17:21:34
#14
peaceriver
Mustafa788 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz bana nasıl girdiniz ben girmek için neler yapmam lazım diye soran arkadaş değiimisiniz
He he aynen. Bir tarafından uydurmaya devam.