Konu
Microsoft istifa ettim.Apple CEO olarak başlayaçağım.
31-01-2024, 17:17:41
#10
maxmyt
Слава Україні! 🇺🇦
Maxigeyik kategorisinde açılması gerekir konunun hocam. Verdim şukunu.