• 31-01-2024, 17:17:41
    #10
    Слава Україні! 🇺🇦
    Maxigeyik kategorisinde açılması gerekir konunun hocam. Verdim şukunu.
  • 31-01-2024, 17:17:54
    #11
    iş güç yok tabi
  • 31-01-2024, 17:18:43
    #12
    R10 geldiği nokta bu forum son zamanlarda beni çok üzüyor
  • 31-01-2024, 17:18:47
    #13
    seni bi banlasalar iyi olcak
  • 31-01-2024, 17:21:34
    #14
    Mustafa788 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bana nasıl girdiniz ben girmek için neler yapmam lazım diye soran arkadaş değiimisiniz

    He he aynen. Bir tarafından uydurmaya devam.
  • 31-01-2024, 17:27:17
    #15
    Baydı arkadaş.
  • 31-01-2024, 17:27:47
    #16
  • 31-01-2024, 17:35:14
    #17
    Üyeliği durduruldu
  • 31-01-2024, 20:54:32
    #18
    Komik olduğunu mu düşünüyorsunuz.
    Bende Tesla Ceo'luktan istifa ettim. Yıldızlar Arası Uzay şirketinde Ceo'luğa bağlıyorum.