Konu
Microsoft istifa ettim.Apple CEO olarak başlayaçağım.
31-01-2024, 20:54:32
#18
A.AY
Komik olduğunu mu düşünüyorsunuz.
Bende Tesla Ceo'luktan istifa ettim. Yıldızlar Arası Uzay şirketinde Ceo'luğa bağlıyorum.