• 30-01-2024, 12:05:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Öyle bir zamana denk geldik ki, çok tahsilli olmanın her zaman en iyi işe sahip olacağımız algısı kafamıza kazındı... Önemli olan niteliklilik. Bugün vinç operatörü olan bir birey 100 bin TL aylık maaş alıyor. Saygılar

    Not: direkt olarak size karşı bir saldırı değil, genel bir eleştiri.
  • 30-01-2024, 12:06:03
    #11
    doktora olup işsiz olan ilk kez görüyorum maxigeyik sanırım
  • 30-01-2024, 12:07:32
    #12
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktora olmasa da yüksek lisans mezunuyum 3 fakülte bir yüksek lisans olmak üzere 4 üniversite mezunuyum torpil torpil torpil
    Sizin okuduğunuz bölümler nedir hocam
  • 30-01-2024, 12:10:34
    #13
    Mesele okumak değil, nitelikli iş bilmek. Benden daha kıdemli bilgisayar mühendisi arkadaşlarım şimdi benim 1/4 param için 30 gün çalışıyor bense onlar hoca kovalarken R10 dan başka yerlerden iş kovalayıp piyasa yaptım. Yani okumak önemsiz mesele bi alanda uzmanlık. Bana göre burada çok kez laf atılan smm panelci arkadaşlar bile bizim bilgisayar mühendislerinden iyi. En azından bir sistem kurup para kazanabiliyorlar. Okul sadece kağıtta bilgidir, boştur mesele piyasa kovalamak.
  • 30-01-2024, 12:11:41
    #14
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktora olup işsiz olan ilk kez görüyorum maxigeyik sanırım
    Hayır geyik değil gerçek
  • 30-01-2024, 12:13:15
    #15
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir zamana denk geldik ki, çok tahsilli olmanın her zaman en iyi işe sahip olacağımız algısı kafamıza kazındı... Önemli olan niteliklilik. Bugün vinç operatörü olan bir birey 100 bin TL aylık maaş alıyor. Saygılar

    Not: direkt olarak size karşı bir saldırı değil, genel bir eleştiri.
    çok basit arz talep.
    etrafta herkez doktorsa ve bir tanesi neşter üretiyorsa neşteri üreten değerli.
    olay bu. ARtık herkes diplomalı. Artık herkes birçok konuda bilgi sahibi. Rekabet çok. Bu sebeple niche işler yapmalıyız yada zeki olmalıyız. Çok çabanında önemli olmadığı bir noktadayız
  • 30-01-2024, 12:13:48
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktora mezunu olup işsiz olmak garip bir olay belediyeye başvuru yapsanız onlar bile alır şahsen ben önlisans mezunuyum freelancer olarak çalışıyorum 17.000₺ için sabah kalk işe git derdim yok
    Arkadaşa iş bulma konusunda yardımcı olun o zaman hocam.
  • 30-01-2024, 12:17:54
    #17
    Hocam asıl mesele değerinin bilineceği yerde bulunmaman, balıkesir edremitte yaşayan ben apple genius olarak ayrıldığım işimden sonra burada iş bulamadığım için asgari ücretin yarısı para ile sabah 7 akşam 7 işte çalışmak zorunda kalmıştım, siz çok yetenekli olabilirsiniz ama yetenekleriniz işverenin işine yaramayabilir veya yarayacak şekilde kendinizi pazarlayamamış olabilirsiniz.
  • 30-01-2024, 12:20:39
    #18
    Hocam özel sektör başvurularınızda CV'nin yanında ön yazı gönderin. Muhteviyatında asgari ücrete de çalışabileceğinizi yazarak durumunuzu belirtirsiniz.