Mesele okumak değil, nitelikli iş bilmek. Benden daha kıdemli bilgisayar mühendisi arkadaşlarım şimdi benim 1/4 param için 30 gün çalışıyor bense onlar hoca kovalarken R10 dan başka yerlerden iş kovalayıp piyasa yaptım. Yani okumak önemsiz mesele bi alanda uzmanlık. Bana göre burada çok kez laf atılan smm panelci arkadaşlar bile bizim bilgisayar mühendislerinden iyi. En azından bir sistem kurup para kazanabiliyorlar. Okul sadece kağıtta bilgidir, boştur mesele piyasa kovalamak.