vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir zamana denk geldik ki, çok tahsilli olmanın her zaman en iyi işe sahip olacağımız algısı kafamıza kazındı... Önemli olan niteliklilik. Bugün vinç operatörü olan bir birey 100 bin TL aylık maaş alıyor. Saygılar

Not: direkt olarak size karşı bir saldırı değil, genel bir eleştiri.
çok basit arz talep.
etrafta herkez doktorsa ve bir tanesi neşter üretiyorsa neşteri üreten değerli.
olay bu. ARtık herkes diplomalı. Artık herkes birçok konuda bilgi sahibi. Rekabet çok. Bu sebeple niche işler yapmalıyız yada zeki olmalıyız. Çok çabanında önemli olmadığı bir noktadayız